Klantenservice Proward

KLANTENSERVICE | PROWARD

Hoi! Welkom bij de klantenservice van PROWARD. Ons team staat voor al jouw vragen, problemen, opmerkingen of belangstelling voor je klaar! Heb je een vraag over jouw bestelling kijk dan even bij de veelgestelde vragen, meestal staat daar het antwoord op jouw vraag tussen. Mocht je toch nog een vraag hebben? Neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 18:00.

Onze klantenservice is tot 18:00 uur geopend

VEELGESTELDE VRAGEN


De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt. Eventuele kosten (verzend- en verwerkingstarief, schade of missende onderdelen) zullen in mindering gebracht worden op het totaalbedrag.
Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Echter zal er bij een retourzending met een waarde van onder de €50,-, een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening gebracht worden. Dit bedrag wordt automatisch in vermindering gebracht op het verschuldigde bedrag. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.
Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
  • Stuur een e-mail naar info@proward.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.
Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, versturen wij u een verzendlabel waarmee u uw bestelling gratis kunt terugsturen. Alleen als uw retourzending een waarde van minder dan €50,- heeft, brengen wij een verzend- en verwerkingstarief van €6,95 in rekening. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice.
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).
Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met PostNL via deze pagina. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van PROWARD.
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.
Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.
Verzendkosten bedragen €6,95 per bestelling. Boven de €75.- is de verzending gratis per bestelling.

CONTACTFORMULIER